Dostava

Informacije o dostavi

Cvećara Lilies za svoje klijente nudi širok izbor aranžmana i buketa od svežeg cveća, za svaku priliku. U kreiranje naših aranžmana je uloženo mnogo truda, kreativnosti i profesionalizma. Naš tim je spreman da ponudi rešenja, ali postoji mogućnost i za realizaciju određenih želja i ideja kupca. Preko naše online cvećare klijent može da naruči željeni cvetni aranžman, brzo i jednostavno, iz udobnosti doma. Cvećara Lilies gotove cvetne aranžmane i sveže bukete isporučuje na željenu adresu.

Koja je cena dostave cveća?

Troškovi dostave cveća u Beogradu i široj okolini se određuju po zonama, a cene se kreću na sledeći način:

  • Uži centar Beograda – 500,00 dinara. 

  • Širi centar Beograda – 800,00 dinara.

  • Prigradska naselja – 1200,00 dinara.

Koje lokacije pokriva dostava cveća?

Dostavu cveća, buketa i cvetnih aranžmana vršimo na čitavoj teritoriji grada Beograda i u široj okolini. Ukoliko želite isporuku u druge gradove, molimo vas, da nam dostavite upit preko kontakt forme na našem sajtu ili drugih kanala komunikacije, kako bismo se dogovorili.

Koje je vreme isporuke?

Naručeno cveće dostavljamo na kućnu adresu u roku od 24 sata. Dostava istog dana je moguća uz dogovor. Naši dostavljači se trude, da cveće isporuče u željeno vreme, ali zadržavamo pravo na odstupanje od željenog vremena isporuke +/- 30 minuta.

Da li mogu da naručim cveće drugoj osobi?

Naravno! Cveće možete naručiti i nekoj vama dragoj osobi, a možete i sebe da obradujete aranžmanom. Ukoliko osoba, za koju ste naručili cveće, nije dostupna, aranžman može preuzeti i druga osoba na toj adresi. O preuzimanju pošiljke ćete biti obavešteni. Ukoliko dođe do komplikacija, naš tim će vas kontaktirati putem telefona.

Ako cveće naručujete osobi, koja se nalazi u nekoj instituciji (škola, bolnica, kancelarija, hotel), molimo vas, da obavezno naznačite tačan naziv ustanove i adresu, na kojoj se nalazi, broj sobe, sprat i sve ostale važne podatke.

Ukoliko želite da nas kontaktirate iz inostranstva, možete to učiniti preko aplikacija Viber ili WhatsApp.

Kada se dostava smatra izvršenom?

Nakon izvršene dostave, naručioca obaveštavamo o uspešnoj dostavi cvetnog aranžmana. Iako je naš tim u najvećem broju slučajeva uspešan, postoje i situacije, u kojima se dostava smatra izvršenom, iako nije izvršena:

  • u slučaju kad primalac ne želi da primi cveće,

  • u slučaju kada naručilac nije dostavio tačne podatke o adresi i primaocu,

  • ukoliko se primalac ne nalazi na naznačenoj adresi u vreme naznačeno za dostavu, a druga prisutna lica (ukućani, porodica, komšije) ne žele da prime cvetni aranžman,

  • ukoliko je prisutna viša sila, zbog koje je nemoguće izvršenje dostave.

U ovim situacijama obaveštavamo naručioca, a ukoliko ne možemo da stupimo u kontakt sa njim u roku od 30 minuta, dostavu smatramo izvršenom. Ukoliko niko nije preuzeo aranžman, naručilac može da ga podigne u roku od 24 sata o sopstvenom trošku.

Sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa kako bi funkcionalnost društvenih mreža funkcionisala, kao i za analizu prometa na web-lokaciji. Pročitajte više na tasteru "Prikaži detalje".
Sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa na sajtu.