Informacije vezane za reklamaciju

Ukoliko želite da izvršite reklamaciju, molimo vas, da pročitate sve informacije vezane za proces i uslove reklamacije.

Na isporučene cvetne aranžmane reklamacije primamo, isključivo u slučaju ako su dojavljene u roku od sat vremena od trenutka dostavljanja.

Reklamacije ćemo uvažiti u sledećim slučajevima:

  • ukoliko naša cvećara nije ispoštovala bilo koji deo ugovora oko narudžbe,

  • u slučaju da je isporuka izvršena na pogrešnu adresu,

  • u slučaju da je isporuka izvršena pogrešnoj osobi.

Ukoliko su propusti nastali našom krivicom, cvećara se obavezuje da će greške ispraviti u najkraćem mogućem vremenskom roku.

U slučaju otkazivanja porudžbina i uvaženih reklamacija, povrat novčanih sredstava je zagarantovan.

Sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa kako bi funkcionalnost društvenih mreža funkcionisala, kao i za analizu prometa na web-lokaciji. Pročitajte više na tasteru "Prikaži detalje".
Sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa na sajtu.